Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 22, 2010

Sometimes,it's good to be ordinary than being extraordinary.

Bila dikelilingi orang-orang pandai,satu ja yang aku mau buat:lari dari situ.

contoh,time form 5,ditakdirkan aku masuk kelas paling pandai,5 sarjana.Bayangkan time prep malam suma orang kena senyap.and eventhough kelas len ada ja yang bising,tapi kelas tu siyesly senyap.sebabnya suma orang STUDY.aku bukanlah jenis orang yang suka study ja.aku suka bergosip,cerita2,gelak2,dengar walkman kuat2 and sambil tu study.macam tulah cara aku study.kalo xmemang xboleh la.cara aku mau lari dari suasana senyap tu:buat bising..slalu ja kena sound oleh prefects tapi buat dek jalah.sorilah.haha



tabiat tu masih lagi sama ngan sekarang.dulu lagilah power kot,sampaikan time spm kertas math tamb pun aku terpikir mau bawak masuk mp3 tu skali.ntah.same la macam sekarang.kalo senyap,tidur.bising,i loike.so tulah masalahnya kalo kelas.aku selalu ngantuk.sebab macam siyes2 kan.so solutionnya sekarang,try tu fokus apa cikgu tu cakap,kurangkan menulis.kiranya ganti apa yg cikgu cakap tu mcm music yang ak dengar,cuma bezanya aku xbercakap.hoho.

okai tamat sesi mengarut.

3 comments:

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ said...

heheheh...
ada gambar aku la...
aku pun seram duk kls bdk pndai2...

kenangan paling xdpt dilupakan masa kn suspek oleh cikgu asam...

heheheh..

ko ingat lg cerita dulu dla???

Dila Matasan said...

huh?kena suspek cikgu asam?yg mana ni ah?hehe

oshn said...

ingat2.. kecut perut tau.. gila betul la.... dila, gmbr aku bruk, buang!!!
ha3... macam oshn senyap msuk kelas 2.. dr ko aku rsa ak lg bsing kali ah~