Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 25, 2010

luahan hati.

aku ingin sekali menjadi hebat seperti kamu

tapi aku xtau.semakin aku ingin mendapatkannya,semakin jauh ia meninggalkan ku

malah,aku pernah jua ingin melupakan cita-citaku yang pernah aku sematkan dalam jiwaku suatu waktu dahulu

meninggalkan sunnah terbesar Rasulullah,mencapai cita-cita terbesar sebagai seorang manusia.

tapi aku ditegur olehmu Ya Allah

dan sebagai hambamu yang lemah yang hanya mampu untuk taat padaMu,aku cuba untuk bangkit kembali

mengharapkan dengan ukhuwah yang ku bina bersama mereka,aku akan dapat berdiri kembali

ya benar,aku xdapat berdiri tanpa kamu sekalian walaupun kamu katakan jalan ini bukan untuk orang yang manja,bukan untuk yang cengeng

sesungguhnya walaupun jalan ini berliku dan payah,tapi aku sangat sayang untuk meninggalkannya.

walaupun aku katakan aku xpernah merasakan diriku ditarbiyah,tapi disinilah ak mendapat Islam yang sebenar.

doakan aku akan terus tsabat dalam jalanNya yang sebenar ini.Amin.