Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Aug 23, 2007

cheese tasting!!!

salam...

sori coz lmbt post..ari slasa tu,as i said,kami ada cheese tasting..eat with baguette(roti panjg dr prancis) n also tuna..with some snack too..but xsumala aku dpt mkn coz taste dia bizarre oo..ehehe..;p

n then,kemarin ptg,kami ada exam fizik..gila pnyla terseksa jwb soklan2 dia..susah gila la yg penting..n kami abis pkl 7 lbh..smbhyg blm lg..lps abis jak,klam kabut pi smbhyg di ALM..huhu..n then smbg trus smbhyg mahgrib..skalinya,tgk2,bus yg boys naik sda jln..so,kami kena tunggu lbh kurng 30 minit 4 da next bus...mmg kena tabahla..huhu..lps blk n mkn plang,ada praktis lagu di dewn 4 da Language Night esk mlm di UITM Shah Alam..

4 tday,kami ada demonstrasi men TAROT..gem kad yg femes di france kot..ntahla..tp td aku xla men pn..just tgk skjp2 drg men,then bc lg skali Ayat-ayat Cinta...jiwang gila..lama sda nda berjiwang..ndapala,nnt blk labuan,aku mesti bli satu novel..mesti!^_^

kla,tu jak kot..n esk mlm,kami bkl bt persmbhan di UITM shah alam utk Language Night tu..hopefully bestla..ehehhe..that's all,salam!^_^

p/s-actually,aku mau mskkan gmbr tem cheese tasting,but lmbt sgtla loading..len kali kalo ingat aku mskkan ya^_^

1 comment:

Anonymous said...

yeke fizik FP susah?macam xcaye j.hahaha