Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Aug 27, 2007

::c'est chic!!::

assalammualaikummm!!

olla!!akhirnya dpt jgk aku on9 mlm ni..br jak lps siapkan assignment maths td..pastu stadi french jap,then chat sm kak sya..btw,minggu lps,tem ari jumaat tu,aku ada crita kan psl yg kami bt persmbhan di UITM shah alam??hmm..aku mlsla mau komen,tp scra ksluruhannya,mmg best!!^_^
tem di uitm shah alam,sblm bt pesmbhan..with mademoiselle das^_^

then,ari sabtu tu,aku ikut ipin pi tdur di rmhnya,coz tgh hari tu dia ada bt kenduri doa slamat b4 our departure..yg ikut pi kenduri tu,aku,ummu,che` we,piqah,syazwan,amin,ajiem,rafiq,lucas,mat le..yg tdur di rmhnya aku,ummu,piqah n che` we.ari sabtu tu xdala jln2,just mlm tu kami pi kdai gmbr jap n tangkap gmbr..just 4 da visa..yg mau bw pi france tu nnt2 la..mls mau pkir..huhu
yg ni plang,tem cheese tasting..cheese dia yg di tgh2 tu..

ari ahad tu plang,aku ikut ipin hantar piqah blk ke KBU(tmpt c tan stadi) di damansara kali..yg pentingya,lps hantar brg2nya di hostel dia,kami pi berjaur ke OU(one utama) n apa lg,cuci matala..haha..n aku ada bli bj sejuk ni..warna pink(yay!)n kiranya okla harga dia..ada discount lg..ehhe..kami blk dr OU tu tem maghrib,then smbhyg maghrib di KL central n blk lbh kurang pkl 8.10 gitu..blk sm zul,terjmpa tem di kl central..n then,smpi di cemara,pkl 9 lbh..lps tu bli envelope,then ada perjmpaan mau bincang psl bj batch..hmm..aku menyebok tnjk muka jak,nda mask dicussion pn..ehehe

td plang,ada listening test n also,kami isi borang utk bt visa..esk plang,kami bkl lawat Alliances Francaise di kl..kalo ada gmbr nnt aku mskkan aa..tu jak,salam!

p/s-Slamat myambut Nifsu Syaaban!!^_^

2 comments:

Anonymous said...

uitm shah alam =( huhu
ko fly 1 oct kan?
bila mo jumpa aku n dngar wasiat?
haha

Dila Matasan said...

hahha...dgr wasiat??brabis jua liau..
neway,flight kami kn awlkan shari,so kami fly 30 septla amah..bha nnt kita jmpa..tp jgn nda dtg plang..ada yg kan kena latuk tu bnr..;p