Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 27, 2014

hmm

Salam.

Aku banyak betul berfikir pasal masa depan semenjak dua menjak ni. Banyak plan yang aku mau buat untuk masa depan, tapi aku kekadang pun nda taula tercapai or nda hajat aku ni. 

Bermula tahun depan, 
GST mula diperkenalkan. 
BRiM naik so besar kemungkinan tax akan dinaikkan jugak. 
Harga rumah mendadak naik. 
Baru habis belajar ni kira mau masuk oil and gas industry tapi sekarang ni krisis harga minyak yang makin menurun so banyak company minyak yang tengah downsizing sekarang no.
Kerja susah gila mau cari. 
*sigh*

Macam² cabaran baru lepas habis belajar ni. Moga dipermudahkan, amin.


1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)