Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 31, 2014

random rambling

salam.

sekarang ni ak di grenoble lepas 4 tahun nda menjejakkan kaki di sini. Paling last ak ke sini time ada daurah grenoble 2010 rasanya. bon. apa2 pun grenoble is one of my favourite cities di france. bandar dia dikelilingi gunung, pagi2 bangun nampak gunung tu ditutupi awan terus rasa tenang :)

lupa mau wish, selamat hari raya semua, minta maaf kalo ada salah silap. aku mcm homesick sket tahun ni. bila tengok orang post gambar beraya dengan family mulalah rasa pilu gittew. lebih2 lagi bila tengok ramai yang suda berpasangan, ada yang berdua malahan bertiga. I am happy for them, cumanya I cant help asking myself bilalah pulak masa ak kan. arini aku gloomy semacam sebabtu lah. gatai lagi stalk gambar orang sepa suruh T.T

btw ak akan melancong lusa ni ke eastern europe. insyaAllah bakal melawat 12 negara. mehlah aku kasi hint negara yang bakal aku lawat nanti :p



aku rasa kalo kamu click dekat gambar ni mesti kamu tahu hee. doakan keselamatan kami keh.

till then :)

No comments: