Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 13, 2013

orang.

salam.

harini terasa mau cakap pasal orang. tahun ni aku rasa macam² orang aku jumpa.
- ada orang yang aku nda kenal tetiba tegur aku di fb lepastu cakap pasal hati and perasaan. lepastu macam ter'rapat' and then bila dia cam suda settle down teda lagi aku dengar apa² cerita pasal dia. kira cam aku ni habis madu sepah dibuang, gitu.
- ada orang yang aku rasa cam sombong, tapi lama² orang tu jugakla orang yang paling aku selesa utk meluahkan perasaan aku.
-ada orang yang cam alim and baik, tapi rupanya gila² and sangat memahami aku.
-ada orang yang cakap dia sayang aku tapi tegur aku bole dikira dengan jari dengar berita pun jarang.
-ada orang yang pandai cakap jangan buat gitu jangan buat gini padahal dia nda tau apa² pun pasal aku.
-ada orang yang cari aku bila ada problem saja. kalo kawan aku, aku nda kesah. tapi kalo kawan 'distant', errr.

kengkadang aku rasa orang nampak aku ni 'senang' kali. nampak cam pendiam, nampak cam teda perasaan. sebab tulah ekceli lagi ramai yang pakai aku and then dibuang gitu saja. macam lampin pakai buang, gitu.

wuhh. dunia. orang dalamnya memang beraneka jenis (terasa cam cakap pasal kuih plang).nda bmaksud aku ni baik. kalo baik mesti ramai orang suka bkawan ngan aku.

kalo suda jahat tu, baik jadi jahat betul, kan?

kbye uolsss.

8 comments:

hanif said...

aku ni masuk category mana? haha~

Dila Matasan said...

ko paling terasa category yang mana satu? :p

hanif hensem gile said...

tak terasa mana2. aku patut macam keji, kuang asam, tak boleh tengok orang senang, sombong, etc. tp takde dalam list :D

Dila Matasan said...

haha baguslah kalo ko xtrasa. sebab ko memang xtmasuk dalam category memana pon :)

hanif hensem gile said...

kecewa aku.ak ni bukan kwn ko ke? *poyo gile nak keciwa2*

Dila Matasan said...

ko kawan chipsmore, sekejap ada sekejap teda

hanif chipsmore said...

haha :D

oshn said...

sebab dila baik hati.