Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 10, 2010

I'm back.

salam.

hampir sebulan ak menyepikan diri,now I'm back!banyakkkk sangat benda yang berlaku selama sebulan nih.Tanggal 14hb 10,nenda tercinta meninggalkan dunia.pagi bila nenek meninggal,ak mimpikan nenek mengangun ak kawin.aku xtau napa,tapi mimpi tu ak akan ingat smpi bila2.sebab ak tau nenek xakan dapat ngangun ak kawin betul2 nanti.ak xdapat merasa ayam masak merah dia lagi.teringat lagi tyme raya haritu,ak tulis status fb aku:rindu mau makan ayam masak merah nenek.lepastu nenek cakap:duii..sian cucuku ni.nanti ko mulih nenek masakkan ko a.terkilan.tapi Allah lagi sayangkan nenek.

berhari2 ak down,tyme kelas xdapat concentrate,then bila tengah jalan2 beli barang pn ak boleh nangis sorang2.siyesly ak rasakan berat sangat apa yg ak tanggung.ak rasakan ak kehilangan orang yang betul2 ak sayang.she's the one yang bila dari jauh jak tengok ya,aku boleh rasakan kasih sayang dia melimpah ruah untuk aku.berbeza dengan dunia asing ni.ya aku tau,berturut2 dugaan datang.siyesly kalo ikutkan hati mau jak ak pulang.tapi alhamdulillah,akhirnya ak bangun kembali.I'm ready to be a winner once again!

heh ak pikir bila mau dekat sebulan lepas ak xnangis.tapi tengokla ak nangis jugak.tapi nangis bagus jugak.tadi banyak sangat gelak..sebulan lebih lagi,insyaAllah aku akan balik ke Malaysia.sekarang ni tengah tunggu interview untuk stage/praktikal.doakan ak dapat eh.

okla.mau try buat projet tutla.nanti2 lagi ak updte:)

No comments: