Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 6, 2008

huhu

salam.

Alhamdulillah,syukur akhirnya kak effa sda selamat dinikahkan jumaat lepas.saya sedey coz xda disana,tapi xpala.tabah2~

minggu ni n minggu last sblm cuti noel ni bz bangat.kerja2 madame gwen blm siap lg(sigh).try mau siapkan lps exam info n optik slasa ni.smngt2!;)

oh ya.saya da jumpa nasyid yg saya penah nyanyi tyme malam muslimah tyme f1 dl.dgr zul nyanyi.hari2 bukak.sedap.dia psl keluarga.tajuk dia-keluarga bahagia,now see heart.tryla dgr.eheh.

2 minggu lg cuti.saya da xsabar.xsabar mau jalan2 ngan mereka.xsabar mau meninggalkan kejap suma kerja2 yg memeningkan kepala ni.saya ingin bebas~huhu saya da merepek.teringat tiba2 exam chimie kemarin.madame naejus kt,benda tu senang n simple ja.yep.tahap senang dia sm la ngan tahap susah untuk kami.huhu yg penting da usaha smpi biol2 otak bt cerita mau kasi paham psl asid ni.tunggu sajalah apa yg Allah mau bagi,kan?;)

saya xsabar tunggu gambar kak effa kawin.n saya jeles dgr drg berlipus2 di sn.lalala.to encik kembar,encik blue n encik pinkie,hepi besday!n slamat menyambut hari raya haji isnin ni.mau smbg bt kerja dl.salam~:)

2 comments:

shinichi said...

owh lagu tu tym mlm muslimah ko.hahaha smgt kasi ak=P
tapi best~

Anonymous said...

hehe.bestkan;)