Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 23, 2008

autumn~


oh ya.agenda saya hingga cuti krismas nnt.to be precise,exam2 la..huhu
26/11-exam math domenech.besday mama sy jgk^^
05/12-exam chimie..huuu...xreti aside base..mcm mn mau amek chimie ni?chaiyok!
06/12-maybe g LYON ngan makcik2.insyaAllah,msh dlm perancangan.huhu
07/12-kak effa kawin!!huhu..semoga berjalan dengan lancar..
n then,adala tu.exam optik,math roger,info n meca.blm dpt details lg.
19/12-family saya akan sampai france.ptg tu,insyaAllah,akan sambut drg di gare Tours.kelas punya psl kn.kalo x,mau ja g paris ambil drg.xpa.aslkan jmpa.xsabarnya~:)
tu ja kot.oh,saya kena stadi math.asyik melencong tgk cerita ja kemarin.eheh..slm!:)

p/s-thanx to duang 4 da pic.sori ak culik gambar ko msk cni.ehhe;p

5 comments:

shinichi said...

aaaaaaa
muka aku mengada tu
segan ah

Dila Matasan said...

hhahhaha....saya xtau~;p

fadly E.n.S.3.M said...

GOOD LUCK!!

rindu mau dgr ko bercakap!!
huhu..

salam =)

Anonymous said...

salam..bha korg nk g lyon ekk?
nk krim barang nnt
hehehe.....nk soh paskan buku che dol yg dh bkrun kat ak..huuwaa =O

~nadhusna~

Anonymous said...

kak fadly-

hehe..salam kak fadly.rindu mau jmpa kakak jgk.eheh.merci bcp 4 da wish.tke cre tau;)

nad-

maybe la.pegi kot.ala pass ja.kalo kami xjd pegi borney n duang pigi;)