Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Feb 1, 2008

sorry to all

salam

sori 4 da post kemrin.aku terlalu ikutkan prsan sgt.bg sepa2 yg trasa tu,sorila byk2.skng ni mmg moment aku sensitif sket.ngn problem2 n exam,mmg cpt tensen.ok2.abaikan la benda tu.yg pentingnya,sorila coz telah membiarkn kmu membaca post yg xbrp menyenangkan itu.ngeh3;p

okla.bgus lgla klo aku crita psl BD festival aritu.4 me,mmg bestla!!hihih.cyala angouleme.tem tu,aku agk terkilanla,coz nda dpt pi men go-kart.1st tem aku dgr duan kt drg mau men go-krt,aku btul mau ikut.teringt dl,tem fmily day shell,ada go-krt.mau men,tp xkn srh.sedeyh2.tp tem ni plng,oleh krna harga yg agk mhl,so,xjd la..arghh!!20 euro 4 15 minit.glala.td aku shopping pn bli 3 bj br 17 euro tau x.hihih.xpala.nnt2 jakla.

pa lg ah?td,kmi msk emission radio.hik3,femes jap.tp agk spoil la tem aku ckp,coz agk nervous.ntah apa2 nervous.but,that's me.nervous utk benda yg remeh2.huk2.then,lps tu,shopping!!eee..best gla!(skill macam xda exam minggu dpn^_^)tp aku tensen jgk.npala bj yg ak mau bli di AT tu sda xda..arghh...aku smngt sda mau memblanjakan duit aku arini.ish3.xpala.3 bj pn cukupla.hihihi;p

arini,sda msk bln 2.best2.meaning,kira2 5 bln jak lg mau blk.xsbr mau blk.tp tiket blm bli lg.mau nek mas,tp mhl gla.sabr jkla.nnt kot bli.hihi.n maybe,my fmily akn dtg bln 5 ni.hrpla sgt drg dtg.mau srh drg dtg bln 4,tp nana n fris dua2 exam klas.apala mlng nsb ak.mau jln sm drg!!waaaaaa!!!:(

apala bengong tenet di library ni.aku mau mskkan gmbr pn nda dpt.ish3.nnt jakla aku mskkan.huuh.bha,tu jakla.mau cri jeanne arc ni.salam!

p/s-blhka klo aku mau eskep msk arini??penatla~~~~;p
4 da post kemrin,aku delete sda.so sorry 4 it k.

4 comments:

Camille said...

jom gokart gokart;;; ala 20 euro ja bhaaa;; worth it.. tanya duang

Dila Matasan said...

hahahha..xpyh tny duang,dia sda promote kat aku dr angouleme lg:p

Anonymous said...

ha btol2..aku da promote lame da..dila ni..syg sgt duit..adoi

Dila Matasan said...

:p