Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Oct 12, 2007

::raya!!::

huhu..slm..
comment-allez vous?ça va??ehehhe..sj bajet ckp french.newy,thanxla kpd yg tlg kasi btulkan grammar french tu.aku mmg kureng kalo psl grammar nih.merci beaucoup.

nwy,esk raya.sedih2 tu sedihla jgk coz xraya ngan family,tp xla rs sedih sgt coz dcni xda rs raya pn.yalah,suasana raya tu xda.kalo di labuanla kan,mesti sibuk mau susun2 kuih la,kemas2 rumah la.n time ni,slalunya aku akan tlg mama susun kuih dlm kaca kuih tu n susun di luar ngan nana,smbl dgr radio.miss dat tyme dowh.ndapala,esk ssn kek di angoulème jakla.hihi.aku raya di angoulème,with the other frens yg same batch ngan aku ni.nek tren ptg ni.actually kami ada kls smpi pkl 3.30,but madame gwenaelle ckp xda,coz esk kiranya hari kebesaran kita.yihi..best gila.


dpn my bilik:)
hmm..minggu lps aku ada lwt bndr tours.besarla jgk bandar dia.kami lwt gare dia;cathèdrale,loire,musee des beaux-arts,n also masjid dia.dcni kira okla,coz org2 dcni educated sket.drg blh trima islam.so,xdala mslh kalo mau cari mknn halal ka,coz byk di jual.ehhe
ni place jean jaurès

ni gare dia..besar n cantik


ni hotel de ville,tmpt mayor dia kerja.hihi

musee des beaux-arts
n dlm dia,mmg cantik gla.aku mmg suka gila la.cantik dowhh

dpn cathedrale

n enfin;dpn le loire..cantik kan??ehehhe;)

kla,tu jak kot.mls plang mau tulis byk2.nnt kalo rajin aku crita psl rayala.SLAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR&BATIN!!!!!!

No comments: