Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 20, 2007

::I'm Home!!!!!!!!!!::

salam..

ehehhe..les mots qui je veux dire maintenant..I'M HOME!!!hahhaa..bestnya dpt blk labuan..otak aku mcm jam plak tinggal lama2 di sn..di cni aku puas mau ckp kedayan..lama seyh aku xpraktis kedayan ni..

oh ya,btw,aku blk labuan ari khamis tu,sdikit lambt dr member2 aku yg len,coz drg blk ari rabu tuh..huhu..sadis,tinggal srg2 di rumah..nsb bekla ada tenet..xla buhsan sgt..ehehe..n fer the 2nd tymenya,aku merasa naik AIRASIA..actually,aku mmg xska nek airasia..dl adala skali nek airasia,but oleh krana pns,trus aku banned.hahha..aku ckp kat mama aku aku xnak nek airasia lg.but akhirnya,aku tpksa jgk nek,coz mas tres cher ooo..mem xsanggup byr,aku apatah lg..wawawwa..;p

so far,the service wre gtting better la..aku puas ati jgkla..k2..aku smpi di labuan pkl 3 lbh,then pi kdi(bandar) jap,mau bli brg,hantar faris sek agama,then blk.yg pentingnya kemarin aku just rehat2 n bertenet jakla.ehehe

fer today,mem bw aku bt kek.bt kek lapis n kek hatipari(coklat)..teruja aku bt.hahha...br aku tau yg bt kek ni lgla sng dr msk.pattla mem aku ska bt kek.elle prefere faire les gateaux,mais elle n'aime pas faire la cuisine.ehehe.;p

then,lps bt kek tu,aku pi kedai.UK(Ujana Kewangan),pi pasar,n aussi pi kedai kopi ceria.lama sda nda makan soto bha.sedap!!^_^

et puis,ptg td,pi jemput babah.babah ada meeting di kk.pas2 makan di tomyam seafood.eeee...bestnya!!lama sda nda mkn tomyam labuan ni..then,we also have kangkung blacan,udang tepung,ikan msk sweet sour.nyam3..alhamdulillah..akhirnya tercapai jgkla hasrat aku mau mkn tomyam nih..ehehhe..





demain,aku akan pi bandar lg,bli barang2 adik aku,then pi smsl mau lawat dia.then aku plan mau lawat geng2 di matriks.lama seyh nda jmpa drg.nnt kalu aku pi france lg ntah wallam la bla aku jmpa drg.but i also planned to watch HP with my kazen oo..tgkla dl.aku pn nda pasti lg mau tgk wayang ka nda.drg ckp xbrapa best pn.tp aku mau liatjg!!ehehe


bha kla,mau tdur sda.mrh nnt mem aku bgn lmbt.wahahha..babai,salam~~;p
p/s-gmbr2 di atas tu taken ms lps ambil babah,dlm kereta n gmbr aku sm faris tu di tomyam seafood^_^

No comments: