Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 30, 2013

au tableau!

salam.

kabare anda semua? sekarang ni aku rasa ramai orang yang tengah sakit sebab cuaca nda menentu kan. take care tau!

so harini kelas macam biasa. yang menareknya harini lah aku rasa sepanjang aku di france ni aku paling banyak pigi tableau( papan hitam)betulkan latihan (2 kali banyaklah tuh. hiks). this word "au tableau" ni memang agak ditakuti oleh student. kalo nda tau buat tercengang jalah depan tu.selalunya cikgu tolong. tapi still nda best juga berdiri lama2 depan tu kan. kalo tau buat, sekejap ja da siap. as for my case tadi, nasib baik aku ada kerajinan sikit mau buat exercice semalam, tiadala awkward sangat bila kena suruh ke depan kan. hihi

esok debate english. sesungguhnya kelas english kami sangatlah bosan. asyik2 tengok video kat tenet and  baca doc then buat debate. like omg siyesly? da prepare tadi, tapi esok aku terasa macam mau merepek ja kasi terpesong point aku biar suma orang pening. kalo nda pun bantai berkurapak kedayan. hahah nda dapat dibayangkan kalo aku betul2 buat camtuh. mesti epic gilaa :p

baru 10 setengah malam ok. bosan. main game hello kitty yuk. daa.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: