Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 3, 2012

shopaholic.

salam.

dulu, aku jenis yang xreti shopping. baru² ni ja barulah aku belajar and kenal kebest-an shopping ni. malangnya, aku nda tahan bila kena shopping lama², fikir and decide dalam masa yang singkat mana satu yang mau dibeli is not my forté. nda sampai sejam mula lah aku rasa pening mau muntah. so passion aku yang baru ni mesti akan tergendala..

x ape. kita cari pula solution lain, iaitu, shopping online!! hurm, yang ni aku memang pandai. SANGAT pandai. dalam masa beberapa bulan ni (sejak balik france) banyakkk barang aku beli dari internet.

sofa, meja study, katil, rak buku, rak kasut (~ 500 euros)
kamera (~ 200 euros)
hp samsung galaxy s2 (~ 90 euros)
oven (~ 70 euros)
and last but not least, baru ja beli beberapa minit lalu,


marilah berdoa semoga aku akan menggunakan ebook reader yang baru aku beli ni untuk menerrerkan lagi bahasa inggeris and peranchisss aku yang sudah macam tongkang pecah ni. aminnnn.


p/s : cantik x etui dia? heee.

daaa.

No comments: