Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 2, 2012

Membesar.

salam.

selalunya bila aku busan aku akan buat benda² nih (disusun ikut kebiasaan) :
-tengok movie/tengok drama
-buat projek masak
-stalk blog orang
-baca novel/buku
-tengok history documentary
-buat cross-stich
-and last but not least, pegi tengok gambar and video time muda² dulu.

malamni, memang sampai tahap bosan gaban suda. so pegila tengok gambar and video zaman dulu. and tiba² rasa macam helpless bila duduk sorang² macamni. macam mana aku mau hadapi 2 tahun lebih lagi berseorangan macamni? huaaa. bestnya bila ramai², ada kawan². and bestnya kalo dapat di ulang kembali masa² dulu..

masuk 2012 sdakan sekarang ni? sedar nda sedar 4 tahun lebih sda aku di France ni. rasa macam baru semalam ja aku sampai di sini. tup tup, jadi kakak sda kyaaaaaa. rasa macam pelik lak bila pergi program ada yang menyangka aku ni first year di sini. and I was like, woahhhh. umur saya 22 tahun dahla, ahaks. terasa tua la plak. nak petua x? petuanya senyumlah selalu macamni:


bahahhaha poyo gila rasa. silalah jangan menyampah dengan saya yeee makaseh :p

ni salah satu video feveret aku time preparation dulu. sila abaikan kegedikan aku dalam video ni yeee meghhsii ^^ *aku paling suka part paling last vid ni. punyala lawak :p 



ehh tadi mode taching² ni jadi mode gedik lak. ahaks. sowiee. tandanya kena tido la suda ni. bonne nuit! 




*credit to encik amin for the video.

No comments: