Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 16, 2008

reunion

salam.

kemarin,kitaorg reunion ngan les angoumoisins ngan responsables2 drg.tulah sebabnya kami pi angouleme ari rabu ptg tu.ehhe.aku rasa benda ni mmg aktiviti setiap tahun kot(utk 2 thn ni).tahun ni kat angouleme,nnt thn dpn kami plang yang
anjurkan.overall,bestla!:)


1st aktiviti kami bt kemarin,was treasure hunt or jeu de piste.kami kena bahagi 2 org dlm 1 kumpulan,meaning ada 13 kumpulan la.it supposed to be a competition,but last2,kami bt benda 2 sama2.hehhe.tp ndapala kan.asalkan,dapat men sama2 n dpt discover bandar angouleme ni.huhu aku baru tau bandar dia besar.yang bestnya,taula jugak sikit2 psl sejarah angouleme.best2;)


treasure hunt:)

lps tu,makan di resto U drg.dkat ja ngan IUT drg.pegi ngan Mr Bruno.kami makan apa ek?er macam besala makanan org putih.uhuk3.aku sempat jugak blajar macam mana mau makan cara raja2 makan dr angosh.saja ja menyeksa diri.ehehe

lps smbhyg,kami pi parc de feurneuil(xtau eja) ngan drg.tyme ni,cuaca xmenentula.kejap2 hujan,kejap2 cerah.At 1st,aku mmg buhsan gila di sana.boys ada yg men bola,yg len men petanque,ada yg men basikal.so il reste kami ah,aku,nad,yau,mumu,peyn2 n adala lg yg len.but then,dtgla idea mau men tingting.hak3.best gla men.dr hari tu lg mau men ngan makcik2 di dpn residence tu,akhirnya men jugak dicni.best2:)
pkl 5 tu,zul,yau,amin,duang balik ngan mr bruno.while kami balik.eh xblk terus.aku ikut drg pi boucherie halal.saja ja liat2.n balik tu,konon mau beli kalkulator,but terstuck 2 jam.sabar jalah.malam,baca yassin n sembahyang jemaah sama2.sblm tu makan sama2,konon2 menyambut besday hizamila.uhuk3.




bila kami sda busan~~~~

today,kami balik tours.blk 8.48 coz petang ada kelas fizik n chimie.salam~^^

19 comments:

shinichi said...

aku tido kol 5 pg aritu!! x cukup tenaga nk men jeu de piste. kalo x konpem nyer aa aku ngn che'we menang.hahaha

Dila Matasan said...

Ceh=p

SôFw@N said...

waa... xsangka kamu ada trip gi ngouleme n dpt tido situ.... best²... biar betul duang tido pkl 5??!!! huhuhu..

shinichi said...

bosan

shinichi said...

nasib baek xde intenet kat bilik duang..haha

Dila Matasan said...

Sofwan:
Pakcik duang memang.bla jmpa tenet ja..ish3:-P

Duang:
Hahaha sian busan.uwek!:-P

shinichi said...

ewah makcik.awk pun kalo jumpe tenet sama je kan.lalala~

Dila Matasan said...

Saja mengcover.hehe^^

shinichi said...

ting~ting~

Dila Matasan said...

^^

shinichi said...

dah 19 tahun 1 bulan..lalala~

Dila Matasan said...

^^

SôFw@N said...

waa.. saper dah 19 thn 1 bln tu....??

shinichi said...

makcik ni ah.dah tua seyh.saye je yg muda.baru je berumur 18.hahaha~

Dila Matasan said...

Ya saya encik sofwan=p
Eih ni pkck.xabis2 prasan muda=p

shinichi said...

tapi tu realiti kan? hakhak tiru ayat ko

Dila Matasan said...

Cis.sj ja ko ek=p

shinichi said...

ngeee~uwek!=P

Dila Matasan said...

;)