Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 12, 2007

::anniversaire heureux de mariage à toi, à la maman et au papa ! ::

salam~

hmm..nothing important that i want to write here..just want to tell that arini my parents' wedding anniversary ke-19 thn !!muahahha..i know la mau msk 13hb sda,doesnt even bother la kan..ehehhe..but there's no celebration held,coz babah di kota belud..so,same like the previous years,aku just wish drg jakla..moga berbahagia hingga ke akhir hayat!!!^_^

neway,crita psl celebration nikan,esk akan diadakan mcm makan2(jamuan) kecil di rumah arwah nenek haji..n the purpose diadakan makan2 ni just mau kasi jmpa aku ngan suma relatives aku sblm aku blah pi kl esk..isk3..a good oppurtunity i think,coz 1hb ni,abg ijal(my kazen) n kak yanti(his future-wife) will get married..n ofcoz la kan,i will not be there to join them..huhu..tabah jakla aku di intec tu nnt..:(

hehhe..how's my preparation 4 the registration this sunday?haha..blm ready pn actually..esk brla mau kemas2 bj,bla3..mcm msk hostel awl2 thn,tp yg bezanya,i'm not going to register at smsl,n aku akan stadi jauh dr labuan(jauhka plak??)hmm..bg aku jauhla..yalah,dr aku mula2 msk tadika smpila aku sek men,aku sek di labuan jakkan..ssh jgkla bla smpi msnya aku kena jgk pi intec n sambg stadi sn..huhu..melalut sda aku..hahha..nmpknya byk lg la aku bkl bt..aku sda list brg2 yg aku perlu bt n perlu bw pi intec nnt..xsangka jg,byk rupanya yg aku mau bw ni..mcm xcukup jak beg aku tu;p

bha apa lg aku mau ckp ah?owh ya...aku nda puas hati psl registration fee intec ni..lmbt btul la..mama aku balik2 sda tny..sian jgk..ish3..sabo jakla..pdhal esk aku sda blah pi kl ngan mama..hmm..tabah jakla~~

k aa..aku mau blah dl..mau cari novel ni..nnt tem aku buhsan2 di intec blehla aku bc di pc aku kan?ngeh3..aku dgr kl banjir?huhu..harap2la esk bla kami smpi sda surut..xbestla shopping kalo banjir..huhu..chiox!salam~~

No comments: