Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 20, 2008

Hepi Besday Dad!

20 disember 2005
location:sydney australia

20 disember 2008
location:tours,france

hehe.untungnya ayah saya besday tyme cuti2 g oversea eh.saya smpila umur 25 nnt,insyaAllah la kat france ni ja kan.btw,esk saya pegi swiss ngan family saya .tadi dah bawak drg round cv,nntla masukkan gambar.xbanyak amek gambar lg.hhehe.insyaAllah,new year nnt saya akan balik dr cdg ke tours.salam:)

Dec 16, 2008

exam finished!:)

salam.

harini,exam last kami,math domenech.xtau mau komen apa,buat td dlm keadaan mamai n berkhayal2.yg penting da abisla.uhuk3.well,exam2 sblm ni,alhamdulilah la sumanya ok,except FRENCH.xtaula mau bt apa lg.maybe sbb kebelakangan ni,byk exam kan,so xla byk ms utk mengulangkaji french.n resultnya,expression n comprehension ecrite xsmpi sparuh markah pn.nampaknya usaha xcukup lg.berusaha2!:)

skang ni tengah bertungkus lumus menyiapkan kerja rumah french yg berlambak2.byknya la hai.ekceli,blh ja menulis tu.tp mesti ada jgk kesilapan dlm grammaire(n slalunya banyak huhu).tu ah kdg2 rs xbest.yalah.kalo mcm bi,ikut sedap bunyi ok ah tu.ni ikut2 sedap bunyi pn xtau btul ka x.huhu.apa2 jlah.skang ni mls sda mau pikir.tyme kelas pn asyik berkhayal2 ja.ingtkan hari jumaat ni.family saya datang!heee..xsabarnya mau cuti.betul xda mood sda mau pigi kelas.pigi kelas pn menerawangla tu.uhuk3

haih2.mlsnya2.mau merayau.malas mau bt homework,possible x?huhu

72 hours more!;p

salam~

Dec 7, 2008

hikmah dr-Nya;)

salam.

just nk kongsi ayat2 cinta dr Allah yang br ja saya dpt td;)

"Wahai anak kesayanganku, dirikanlah sembahyang dan suruhlah berbuat kebaikan, serta laranglah daripada melakukan perbuatan yang mungkar dan bersabarlah atas segala bala bencana yang menimpamu. Sesungguhnya yang demikian itu adalah dari perkara-perkara yang dikehendaki diambil berat melakukannya"{31:17}

{Dan sabarlah (wahai Muhammad, engkau dan umatmu, dalam mengerjakan suruhan Allah), kerana sesungguhnya Allah tidak akan menghilangkan pahala orang-orang yang berbuat kebaikan.}{11:115}

sabar.yep skang ni hanya mampu bersabar bila ada ujian yg datang.hikmahnya pasti ada;)

Dec 6, 2008

huhu

salam.

Alhamdulillah,syukur akhirnya kak effa sda selamat dinikahkan jumaat lepas.saya sedey coz xda disana,tapi xpala.tabah2~

minggu ni n minggu last sblm cuti noel ni bz bangat.kerja2 madame gwen blm siap lg(sigh).try mau siapkan lps exam info n optik slasa ni.smngt2!;)

oh ya.saya da jumpa nasyid yg saya penah nyanyi tyme malam muslimah tyme f1 dl.dgr zul nyanyi.hari2 bukak.sedap.dia psl keluarga.tajuk dia-keluarga bahagia,now see heart.tryla dgr.eheh.

2 minggu lg cuti.saya da xsabar.xsabar mau jalan2 ngan mereka.xsabar mau meninggalkan kejap suma kerja2 yg memeningkan kepala ni.saya ingin bebas~huhu saya da merepek.teringat tiba2 exam chimie kemarin.madame naejus kt,benda tu senang n simple ja.yep.tahap senang dia sm la ngan tahap susah untuk kami.huhu yg penting da usaha smpi biol2 otak bt cerita mau kasi paham psl asid ni.tunggu sajalah apa yg Allah mau bagi,kan?;)

saya xsabar tunggu gambar kak effa kawin.n saya jeles dgr drg berlipus2 di sn.lalala.to encik kembar,encik blue n encik pinkie,hepi besday!n slamat menyambut hari raya haji isnin ni.mau smbg bt kerja dl.salam~:)

Nov 26, 2008

besday2!!;p

salam..

harini besday orang yang sgt saya sayang.sapa lagi kalo bukan mama saya.hehe.Selamat Hari Jadi Mama.luv u very much~:)

hehe.br ja lps exam math domenech td.rs btul xcukup ms,so adala soklan yg ksi tinggal ja.tgk2 jwpn bkn btul pn.hahha pemalas btul.tp alhamdulillahla blh jwb.hopefully markah nnt lpsla moyenne.amin~exam lektik plang,errr...xtau..btul xtau apa ak akan dpt.just hope xtruk sgtla.ni pn sm jgk.xcukup ms+soklan men tinggal.eheh.ska ati ja.btw,exam info aritu dpt sda markah dia.fuh..lega sungguh.alhamdulillah~i thought that i've messed up with my life.nasib x:)

eheh minggu dpn chimie n math.nasib bek optik xjd.oh ya.skang ni encik pailloux ska la knkn ak since dia dpt tau aku mmg terble2 dlm optik ni.uhuk3.adei..ntahla ak mmg lembab hal2 melukis2 cahaya2 ni.apa2 jalah.eheh.

mr bruno bilang nnt 18 dec ada mr pierron dtg.so pagi tu kmi xakan ada kelas.dia mau tanya psl kos apa yg kami mau ambil n mana kami mau smbg.hmm...ak mmgla mau ambil chimie.nk pegi rennes.tp risau plang coz sn kan ada mslh tudung.lg satu,mau msk ecole markah knla gempak ek.thn lps,hampir suma pn markah ngm2 10 ja.ada jgk yg kdg2 terkurang 10.uhuk3.ntahla..rasa mcm mau msk insa rouen jgk.tp bila pikir mau amek subjek2 len 2..mcm mls.takut xterbawa nnt coz ada subjek yg ak xdpt bw sgt,mcm optik tu la.huhu.iut chimie mau jgk.ekceli rs mcm ak sesuai msk iut kot,almaklumla markah xmntap.eheh.tp ada ak dgr kalo chimie,mau msk ecole de chimie lps tu tu mcm ssh.ada yg `mcm' dpt.aiyok.saya xtau...huwaaaaaaaaaaa

ok2.tenang dl.nnt br pkir.hahha.k la.sy mau merayau dl.salam~;)

p/s-sori post kali ni ckp psl exam lg.uhuk3