Rennais 2013-2014
Apr 19, 2012
sedap.
hati.
Tadi tengok cerita korea jap. Tajuk dia love rain. Watak heroin n hero dia dua2 jenis pemalu, jenis pemendam rasa.bila tengok ak jadi geram la pulak. Kalo dah suka tu kestaula ko suka sama dia pehal lembab sangat?
But then, ko pun sama jugak fadhilah.
GRAVE.
Apr 18, 2012
minat baru.
New hobby, kumpul baju baby. Lupa plang mau beli munich sama prague punya haritu. Nanti nda boleh lagi lalai sadar, baju baby is more prioritaire than other things!
Skill macam banar ni. Hihihi. Hentamla.
Apr 17, 2012
nada
mood mau belajar. Bolehka kalo pegi ja exam nda payah baca apa2? Skurang2nya ak baca suda 30% so okla ba tu kan?
alone.
They're leaving. Feels like half of me have been taken away. But i need to stay strong.
2 months to go, and i'll be home.
Apr 15, 2012
macam2.
Salam.
Alhamdulillah tadi kol 12 setengah akhirnya sampai juga di Paris Est selepas 6 jam perjalanan dari Munich. Penat jangan cakapla. Pening sampai mau muntah pun ada. Apa nda, kunun eksyen study cinétique dalam trainkan, last2 give up sebab pening. Mau tidur pula nda boleh. Sebab dalam gerabak yang sama tu ada group teenager buat trip ke Paris kali. Punyaaa bising. Sabo jalah hati.
Anyway,tadi berlaku peristiwa yang mencuit hati. Time mau ambil metro dari paris est ke hotel, rupa2nya dua orang makcik aku tertinggal nda sempat masuk metro!! Ya Allah. Nasib baik ada hp, boleh lagi kontek bagi instruction. Kalo anak? Memang nangis nda berlagula. Lepastu bila drg sampai kat stop hotel tu masing2 ketawa. Lucula bila ingat. Bila jadi tour guide ni baru terasa apa rasanya bila kena kasi tanggungjawab jaga orang, walaupun orang tu ekceli orang yang lagi berusia and yang suda banyak tahu tentang asam manis kehidupan. Tapi oleh sebab aku kira lama suda sini, so diorang percaya dengan aku. And i appreciate that very much.
Another one day left with them tomorrow. iA esok akan ke Val d'Europe bawa makcik2 shopping handbag hehe.
Till then.


