Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 21, 2007

voilà!!!

salam

hasil drpd kebuhsanan aku ahad tu,akhirnya dpt jgk aku menghasilkan satu video.ndala ok sgt pn,sbb ni 1st tyme aku bt vid.sori kalo kualiti vid nda bgus.kbyakannya aku ambil pki cam hp.



ptg ni,ada perjumpaan plajar etrangèrs di Halles.Havent decide mau pi ka nda,tp kira mau pigila.oh ya,skang ni slalu sgtla hujan.i really like hujan,but the thing that aku xsuka,byk cacing seh bertabur di jalan.siut jak.sdala pink,pnjg2 lps tu bsr2 lg tu.tekanan btul kalo jln.

xtau la apa mau bt minggu ni.maybe ari sabtu n ahad pi Vinci kot.ada mcm pameran psl culture n bhs.kalo ada kwn,pi kot.n at last,ari isnin tu sda bt rendez-vous ngan prèfecture(imegresen).n kemarin lps abis klas aku n ummu kena pi sana blk coz lupa bg bourse.nsbla bus ttp ada,coz kemarin ada grève.huhu.esk,mama n babah bakal pi kk,then fly pi mekah ari jumaat tem subuh.harap2 sumanya akan okla.

tke cre!!:)

Nov 17, 2007

buhsannya!!!few~~~~~~~~~~

salam

arini aku xpigi mana2..mls seh mau kuar,satu coz mau save duit,n satu lg coz sejuk(mcm apa jak tkut sjuk kan..ehhehe)aktiviti arini,cuma tgk tv,n tgk crita..aduh,buhsan bebenor..td pg,lps bgn tdur,on9 jap ngan ipeyn n ummu..mau hntr email arah encik yusri(kami org last hntr arah ya..ehehe)..pastu,lps smbhyg zuhur,pi leclerc..mau msk udang msk butter!!first trying seh..menjd..ngeh3..lps mkn tu,ngorok n lps smbhyg,trn on9 cni..waaa...btulla xtau mau bt apa...buhsan sgt2..mlm ni,maybe tgk crita lg kot..ka stadi??hahha..mcm btul..br bukak buku jap,sda terlentok2 tdur..ngee

mau ckp pa lg ah?nda taula.blank sda.nnt2 la lg post.mau bc novel on9.ehehe.tke cre!!!=)

Nov 14, 2007

waaa

mau bli novel!!!!:(

its getting cold here!!!!!

salam

lama xupdate blog ni.hmpir seminggu sdakan?kemarin kiranya mau update,but it seems that xda luck plang kemarin.pi bertenet di bwh line lmbt,pi biblio pn xdpt connection.so,tabah jakla.huhu.

hmm,minggu ni xdala apa yg best.cuma kira mcm mau shopping baju esk.makin sejuk seh cni.xsabar mau tgk my first salji cni.mr bruno ckp kemarin 0° sda.ertinya,skang ni permulaan winterla.eee.best2.mau tgk salji......:)

minggu dpn,23 hb,babah sm mama pi nek haji,flight dr kk.bln 1 br blk.kami plang plan mau pi uk,insyaallah la jd.tiket sda bli,cuma blm book hotel.oh ya,minggu lps aku sda bli carpet n also no hp cni.at last,blh call mama pki hp sda!!!!;)

tu jak kot.xda ideala.ehehe.salam:p

Nov 5, 2007

la rochelle,toulouse

salam

lama sda nda update blog.minggu lps kami cuti smpna perayaan all saint.cuti seminggu,apa nda best.tem cuti tu,aku pi la rochelle coz smbt raya ngan senior sn.la rochelle bg aku,bestla.mcm labuan jgk skit2,cumanya ni angin dia lg sejuk.eehhe.lps 2 mlm di la rochelle,smbg lg pi toulouse 2 mlm.tp aku xska sgt toulouse coz bandar dia agak kotor n byk org pelik2 tem mlm2.mcm tem kami jln round2 di bandar dia aritu,tetiba ada org mabuk smbil pegang botol arak tegur kami.aku xtunggu lama,pecut jak.takut eh.

di la rochelle.sungai or laut pn aku xpasti.;p
raya di la rochelle

bla blk tours jak,mmg bersyukur sgt.rasa mcm blk kg sendiri plang.cewah.neway,kami br jak lps exam td.result dia ntah wallam la mcm mn.tunggu jakla esk.minggu ni aku kira mau bli line tepon n kalo smpt mau bli carpet skali.eee.bestnya.nda sabr ni.nnt blhla kol labuan hari2.ngeee

jd minah bunga jap.toulouse

take care:p